Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Annci Hultström - 26 juni 2015 16:26

... vilken jävla träningsvärk jag har. Den är omänsklig. Och oväntad. Trodde inte det var möjligt efter att ändå ha tränat ihärdigt i 6 månader. Men ja... jag vet att det kan bli när man inte gjort en speciell övning på ett tag. Fast såhär. Nä, det hade jag inte med i beräkningarna. Så springa som tänkt idag kommer inte på fråga. Får vänta till söndag, för i morrn vankas det pilatespass. Hur det nu ska gå!?!??!?!

Nu ska jag hem och laga tacos. Sen blir det lökande. Med bubbel. Måste fira lite. Vad? Ja, det ni! Haha... ;-)

I morrn blir det som sagt träning, men åxå städning. Får ju nobelt besök på söndag! :-)

Avslutar med att önska trevlig kväll och bjussar på en bild. Från ett photo booth på Naturhistoriska i New York. Hahaha...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards