Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Annci Hultström - 25 juni 2015 17:35

... no heard. Orkesbrist helt enkelt. Vad har då hänt?

Midsommarafton
Sov till typ kl 10, åt frulle, åkte till Labacken för lite firande, kom hem, åt sen sillunch, hade 5-kamp, fikade (tårtan är halv/halv för att vi firade Nathans 11-års dag åxå) spelade massor med kort, somnade.

Japp, precis som förra året uteblev middagen. Vi var föööör mätta.

Japp, precis som förra året var vi inne pga kyla. Fick iofs inget regn, men sitta ute var inte aktuellt.


Midsommardagen
Sov länge, satt i solen och läste, var å sköt potatiskanon, grillade underbart god mat, satt ute, lökade, somnade. En bra, skön och vilsam dag!


Söndag
Sov länge, kollade in Mios rea, köpte rumsmatta, åkte hem, lökade på soffan.

Måndag
W var kvar på landet, så jag och maken dejtade efter jobbet. Skulle mötas 17.30 Jag kom först. Han kom sen. Med en röd ros. Så gulligt. Gick till kulturhusets uteservering och tog ett glas i solen. Sedan åt vi middag på Waipo. 8-rätters meny + dessert. I 3 timmar. Så fint. Så gott. Så mättande. Rekommenderas. Bokade erbjudande genom Bookatable.

Tisdag
Jobbade, kollade soffbord, gjorde nada. Så trött!

Onsdag
Jobbade, tränade PT-pass (sista för sommaren... har 9 pass kvar sparade till hösten, innan nästa lopp), hämtade hem W, "dog" i soffan.

Det var det. Är inte helt i gängorna. Det har tagit tid för mig med Jetlag faktiskt. Sovit dåligt och varit tvärtrött dagtid. Zzzzz...

Nu blir det middagsfix, sen en löprunda. Om det går. Benen är som gelé efter gårdagens genomkörare.

Ha en bra kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards