Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Annci Hultström - 17 juni 2015 17:54

... i vaket tillstånd slutade det med innan vi väl kom i säng igår.

Precis när jag publicerade inlägget kom doktorn och meddelade att inget var brutet, men att det var lite mjukdelsskador. Så nu blir det alvedon-kur i några dagar för att hålla smärtan borta.

Innan vi lade oss såg vi till att alla telefoner var avstängda. Inget skulle få väcka oss. Jag tog även på en sovmask för ögonen för att inte väckas av solen. Det funkade. Jag sov till 11.20 utan avbrott. Får se hur kommande natt blir. Börjar känna mig lite "gungig" igen.

Dagen har f.ö bestått av shopping. Nya utedynor, mat, grill till landet, skor (till H), en topp till mig. Och en båt till W...


Nä, jag skojade. Vi köpte den såklart inte, men vi stod länge och beundrade den. Storlek 51,5. Makalöst!

Vi fikade åxå. W klarade sitt åtagande... att inte slicka sig om munnen:


Nu blir det grillning, film och tidigt (??) sänggående.

Trevlig kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards