Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Annci Hultström - 13 juni 2015 03:48

... till start. Det är utlovat +30 i morgonbitti, så det blir en större prövning än önskat. Men klarar jag det, klarar jag allt!!!!

Idag började vi med frulle från vagn, som intogs i parken. Vid Strawberry fields. Jag åt en egg-muffin med bacon, H en med korv och W en bagel med créme cheese. Till detta juice. Gott och väldans rogivande.


Efter det gick vi hem, duschade och gjorde oss klara. Sen gick vi till en sportaffär i närheten och kollade lite. Hittade löparbrillor. Sen tog vi en taxi ner på stan. Shoppade lite, åt glass och mötte sen upp Marre & Leffe.

Tillsammans tig vi oss an Rockefeller center och dess utkiksplats. Riktigt bra. Något disigt, men ändå bra. Insåg åxå hur S T O R parkfan är sedd från ovan (hjäääälp).


Vi avslutade med middag på diner och tog en taxi hem. Nu väntar sängen, för klockan ringer 05.45 i morrn.

Förresten, var på affären idag. Där hittade W till fling-himlen. Helt galet många sorter.


Nummerlappen och linnet fick jag till mig åxå. Ett lätt nummer att komma ihåg. Vill ni följa mig (starten går kl 14 svensk tid) så kan ni gå in på nyyr.com och leta upp länken för liveuppdatering.

Nä, nu - GOD NATT!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards