Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Annci Hultström - 12 juni 2015 14:55

... countdown!!! Japp, mindre än 24 timmar kvar till startskottet går. Kl 8 lokal tid är det som gäller. Det betyder kl 14 svensk tid. I morrn lördag alltså. Skänk mig en tanke då snälla. Det kommer jag behöva. Om inte annat för att klara av värmen. För varmt är det. Med råge. Igår, påväg till middagen, passerade vi en termometer som visade 36,6 grader. Kl 17.30 Vid 22-rycket var det "bara" 29. Svettigtvärre kan jag meddela.

Vad gjorde vi då i denna helt galna värme? Ja, turistade. Såklart. Började med en busstur uptown. Klev av vid The Boathouse för lunch. Då bestämde vi oss för att köra The Intrepid efter, så vi knatade hem till oss och hämtade biljetten. Sen tog vi en taxi dit.

Och vi är alla överens tror jag; Ska man se ett museum i NY är det Intrepid som gäller. Sjuuuukt bra!!

När vi kände oss klara var kl redan 16.30 och vi varma väldigt varma och törstiga, så det blev en öl på ett äkta "hak". Jag drack min första Corona ever. Gott. Lättdrucken.

Sen promenerade vi till området Hell's kitchen för middag och därefter tog vi en kvällsbusstur. Åkte genom stadens all neon, över till Brooklyn för att sedan få med oss Manhattan skyline i mörker. Ofattbart fint!!

Vad tror ni vi gjorde sen? Japp, kraschade!! Eller ja, först dödade jag mina lilltåblåsor. Får nästan alltid det, men vet att om jag tömmer de är det bra dagen efter. Och ja, så även den här gången. Känner nada.

Nä, nu ska jag väcka resten. Det blir frulle från vagn idag. I parken.

Önskar er en härlig fredag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards