Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Annci Hultström - 9 juni 2015 00:09

... pinn och kommit till himlen. Eller så är det bara så att jag landat i New York. V I L K E N S T A D!!!!!!! Har ju varit här en gång förr. För 16 år sen. I slutet av november och det går inte att jämföra. +26 nu kl 18. Sol. Blå himmel. Galet mycket folk att titta på. Vackra hus.

Och rummet... Wow! Fick först ett rum på våning 10, men nä... inte gott nog åt en prinsessa (ja, W alltså... som ville bo bland molnen). Så jag flörtade till mig ett rum på våning 23.

Jag fick tårar i ögonen när jag såg utsikten!

Och nära till centralpark har vi åxå. Där ska jag jogga i morrn är tanken. Ser redan fram emot det!!!

Nu sitter jag och inväntar H och W. De borde komma vilken minut som helst. Då blir det middag och sen sängen. Kl är ju trots allt midnatt i våra kroppar. Börjar känna mig lätt gungig, även om jag ändå upplever det förvånansvärt lätt. Än så länge.

Fick förresten sällskap av ett mycket trevligt tjejgäng på planet. Eller ja... de var 30, 50 och 56 år. Hade känts lite småkonstigt att inte prata med nån på så många timmar. The icebraker var att hon som satt innanför mig (jag satt ytterst på ett 4-säte) började må illa så vi bytte plats så hon kunde komma ut snabbare om nöden krävde. Det gjorde att vi började prata allihopa. De tyckte för övrigt att min leopard-onepiece var uuuuuur-läcker ;-)

Nä, nu åter till bubblet!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards