Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Annci Hultström - 2 juni 2015 22:27

... vad tiden går fort. Hinner nada känns det som. Därför har vi ägnat en del av kvällen åt planering. Planering för de dagar som är kvar innan avresa (vad som ska göras när) och även en planering för vad vi gör på plats i NY. Kommer kanske inte följa den slaviskt, men ett hum ändå så man inte ägnat dagarna åt att fundera...

Jag har åxå ägnat dagen åt att oroa mig. Över loppet. Googlade nämligen på bansträckningen och fann följande text, skriven av en som sprungit loppet 7 ggr (+ en massa andra lopp):

Phu!! Vad har jag (och min vapendragare) gett mig in på??!?!!??

Nä, nu - bingen. Sov nämligen som ett... Gissa? Jaaaaa, ett P R A K T A R S E L E natten som var. Så natti natti!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards