Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Annci Hultström - 7 maj 2015 17:19

... er, för nu ska ni få höra nåt.

Efter lunch och en liten tupplur lämnade jag W för en stund och stack ut på en löprunda. Och vilken runda sen. Min snabbaste ever. Sprang iofs "bara" 4,5 km. Men snabbt som sagt. 9,23 km/tim. Det betyder att jag skulle ta milen på ca 1 tim å 5 min. Jag känner mig så glad!!

Väl hemma åt vi en glass i solen och beskådade ett naturfenomen. Halo. Aldrig sett live. Häftigt!

Nu sitter jag på pendeln in till stan. H tagit över därhemma, för jag ska förlusta mig. Igen. Det är middag å Orup som väntar. Dejten för kvällen är Marre. Ska bli mycket trevligt!

Önskar er en trevlig kväll i värmen!

Av Annci Hultström - 7 maj 2015 10:54

... en liten olyckskorp boendes här i vårt hus. Igår, på gympan, lyckades hon sparka foten i en ribbstol och fick asont. Ja, och en felställd tå.

En fröken skjutsade hem henne och farmor (som var barnvakt eftersom H åxå var på vift) försåg henne med alvedon.

När jag kom hem vaknade hon till och mådde illa av smärta. Vi sa att om det var lika illa i morse fick hon lov att missa Skansen med klassen för att åka till sjukhuset. Så blev det.

Kl 07.40 var vi på plats. Kl 09.20 släpptes vi hem med en bruten tå och ett par kryckor. Samt ett träningsförbud under läkningen (3-4 veckor). Hmmmm... Stackars liten! Då missar hon tävlingen åxå :-(

Nu sitter vi å ser på tv, men snart blir det lunch och sen en glass i solen.

Förresten... vi hade en besiktning här för att kolla ytskikten i hemmet. Det slutade med att vi ska få renoverat i hela huset. Heeeelt underbart!!!

Inte en spänn kommer det kosta heller. Ännu bättre!!

Nä, nu blir det lunchfix. Trevlig dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards