Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Annci Hultström - 5 maj 2015 07:52

... gråtrist tisdag. Ruggigt, regnigt och boring. Hittade dock ett litet glädjeämne; Gullvivor. Älskar gullvivor. Så fina!

Vad har hänt sen sist då? Tja, lördagen innebar;

I alla fall en stund. Tills jag somnade i soffan. Zzzzzz...

Sen använde jag min grönsaksspiralare och lagade detta;

Grönsaker & nudlar med teryaki-lax. Gaaaaalet gott!!

Kvällen bjöd på soffhäng. Och godis;

Söndagen skulle bjuda på fika i Vaxholm, men det kassa vädret satte stopp för det. Istället städade jag huset, tränade och lagade hemgjorda burgare;

Gott. Silly good tillåmed.

Igår hände nada. Skulle träna, men sket i det. Faktiskt. Jag hade sovit som ett redigt praktarsele och var helt slut.

Idag blir det jobb, spirometri och träning. Sen träning. För spirometrin börjar inte förrän kl 17. På söder. Så jag är nog inte hemma förrän vid 19-rycket. Zzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards