Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Annci Hultström - 10 mars 2015 20:34

... fulländat. Denna flyttade in:

En selfiestick!!! Har saknat det så många gånger, men nu är det slut på det. Och detta tack vare Telenor.

W och jag ska på Mello-genrep på fredag. Biljetterna köpte vi med Telenor-rabatt och i köpet fick vi åxå en goodie-bag innehållandes just en selfiestick. Och en påse chips. Kul grej.

Provade den såklart på en gång. Första bilden blev sådär...

Men sen gick det bättre:

Hahahahahaha...

Fick en present av min käre make åxå, så nu är stunderna i vårsolen räddad (i brist på ett glas rosé menar jag):

Nej, nu ska jag duscha och placera min ömma kropp (fan vad träningsvärk jag har) i soffan.

Som avslut får ni en bild som jag helt enkelt snott från syrran. Tagen av henne, Ann-Charlotte Jakobsson, idag. Den är fullkomligt magisk. Håller ni inte med?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards