Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Annci Hultström - 9 mars 2015 07:59

... helg som gått.

I lördags åkte vi och kollade på några fler soffor, men beslutade oss tillslut för den på Mio. Så nu är en Sit Down beställd och handpenningen är betald. Skööööönt!

Efter det gjorde jag mig klar för att åka på Haggträff utanför Uppsala. Jag körde (vill satsa stenhårt nu och jag har inte tid att vara bakis). Vi pratade, pratade och pratade. Och badade i bubbelpool ut. En helt underbar kväll <3 I säng kom jag inte förrän vid 02.30

Vaknade vid 07.30, men somnade faktiskt om och sov till 10-tiden. Och vilken dag det var att vakna till. Vilken värme. En tvättäkta vårdag!

Henrik rensade bland verktyg. Och drack öl (folköl). Jag gjorde vår ute. Och sprang en runda (varvat med pw). Som kändes riktigt bra!

Det resultatet gav en snitthastighet på 8,35 km/h. Så under delar jag sprang (ca hälften) var hastigheten kring 9 km/h. Rackarns så bra.

Kl 16 var det dags för PT-pass. Som om inte löppasset räckte ;-)

På väg hem, efter kl 17 var det fortfarande varmt. Såååå skönt!!!

Kvällen bjöd på lökande, en tupplur på soffan, middag och tidigt sänggående.

Och nu är det måndag... Trevlig vecka!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards