Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Annci Hultström - 6 mars 2015 23:14

... jag nådde ett av mina uppsatta mål. Från att inte ha kunnat göra ens en enda sketen armhävning gjorde jag nyss, efter 3 månaders träning, 11 stycken i rad. E L V A stycken. För mig är det stort. Nä, förresten... stort räcker inte. Det är enormt!! Det peppar så sjuuuukt mycket!!

Utöver det fantastiska har jag åxå njutit härlig middag i sällskap av 2 före detta kollegor. Oj, vad vi pratade. Jag blev tillåmed hes på kuppen.

Nu ska jag sova. Och drömma om 12 armhävningar...

Natti natti!

Av Annci Hultström - 6 mars 2015 05:49

... soffbeställning gjord. Nä, vi är lite olika jag och min älskade man när det gäller inköp av lite mer betydande grejor. Jag tar mått, hittar modeller, provar, beslutar och beställer. Han tar mått, hittar modeller, provar, tror sig ha hittat den rätta, googlar recensioner, hittar fler möbelaffärer, kollar blocket (där kan man ju hitta den och låtsas vilja köpa men egentligen bara vilja provsitta en använd soffa... så man vet hur den blir sen), googlar mer recensioner och övertalar sedan frun att titta på en soffa till. Gaaaaahhh... väntan är inte min grej.

Nu ska jag iväg och träna... Zzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards