Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Annci Hultström - 4 mars 2015 19:36

...Chili, Mio och IKEA. Det blev dagens skörd av möbelbutiker. Och som synes står Mio med två gånger. Det betyder att det var där vi fann den. Drömsoffan.

Ja, det är dags för en ny. Vi har haft den befintliga i en halv evighet och eftersom det är en bäddsoffa var den oskön redan från begynnelsen. Så nu, efter 9 år, är den så jävla slut och obehaglig att den skäms.

Vi var på Mio redan i helgen, men tänkte att vi måste kika lite till innan vi slår till. Och tur var väl det, för nu var den nedsatt ytterligare 1500kr. Dock hann vi inte in ytterligare en gång idag, så beställningen blir i morrn. Yeah!!!!

I övrigt har det varit en bra dag. Och läkaren ringde åxå. Jag har ingen infektion och alla provsvar sa "toppen-värden". Så jag kan köra på fullt ut, men vara noga med bricanyl och pulmicort. SKÖÖÖÖÖNT!

Nu ska jag vika tvätt. Tjing!

Av Annci Hultström - 4 mars 2015 07:54

... jag tveklöst att jag lever. Har massiv träningsvärk. I hela kroppen. Benens beror nog främst på benpress och utfall. Överkroppen på armhävningar. Magen på situps (fällkniv med vikt). Såååå skönt!!

Nu är jag snart på jobbet. När arbetsdagen är över skavi kolla soffa igen. Bara för att.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards