Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under februari 2015

Av Annci Hultström - 5 februari 2015 22:23

... är inte direkt kompatibla vilket gör att jag ALDRIG tittar. Eller ok, om Sverige hamnar i en stor final (OS el VM) så tittar jag. Inte annars. Förrän idag. Då var det nämligen ett reportage om Jonas Nordfors. Han är en trampolinhoppare från "vår" klubb, UVGK, som nu satsar på OS i Rio. Han är sjukt duktig och det vore så kul om han kom med i truppen. En vanlig grabb, med deltidsjobb som servicetekniker, från förorten. Håller redan tummarna!

Nu ska jag sova. Gott. Natti natti!

Av Annci Hultström - 5 februari 2015 07:49

... fortsatte sedvanligt igår (och idag). Det tycks vara betalningen för att slippa ha mens. För den slutade komma för 4 månader sedan. Har kollat mig... varken gravid, sjuk eller gammal. Bara en väldigt tunn slemhinna, vilket gör att kroppen inte har nåt att släppa. Så det är bara att tacka å ta emot. Fast huvudvärken hade jag gärna sluppit.

Nåväl... vi upprepade vändan med rispåse och massage igår och idag känns det nog liiiiite bättre.

Körde f.ö ett styrkepass igår. Det gick bra. Känner mig stark. Riktigt stark.

Trots huvudvärken i tisdags slängde jag ihop lite muffins, som jag bjöd jobbet på igår. De blev glada. Och då blir jag åxå glad :-)

Nu - jobbet! Ha en bra dag!

Av Annci Hultström - 3 februari 2015 07:47

... erkänna - Nu är det rätt vackert ute! Och jag säger ett litet, något avmätt, jippi. Och det är tack vare minusgraderna. Så fort de behagar försvinna tar jag tillbaks det.

Igår var det ingen rolig dag. Jag hade pannknacken från h-vetet hela dagen, så efter arbetsdagens slut var jag och tränade ett riktigt jobbigt pass. Ett Bodybalance som jag tänkte skulle vara bra för mig, men usch... jag hade så ont i huvudet så jag trodde jag skulle kräkas. Illamåendet gick som vågor genom kroppen. Men jag "uthärdade" och mot slutet släppte det aningen.

Innan jag lade mig värmde jag upp nacken med rispåse och fick en redig massage av H. Och efter en god natts sömn känns det lite bättre idag. Tack å lov!

Önskar er en finfin dag!

Av Annci Hultström - 2 februari 2015 06:56

... ännu mindre kaxig än igår. Stel i nacken, massiv träningsvärk i H E L A kroppen, pannknack, trötthet (sovit som en ruuuuumpa igen) och... eh... nä, det var inget mer. Så det blir till att peta i mig en Ipren å sätta fart. Jag ska fixas och träningsväskan ska packas (Bodybalance ikväll). Sen bär det av till jobbet.

Ha en finfin dag!

Av Annci Hultström - 1 februari 2015 22:18

... sluter sig slänger jag in en kort sammanställning av gårdagen.

Efter tuppluren och tillpiffandet blev vi hämtade av H's päron. De kom för att hämta W och skjutsade oss samtidigt till festen (snällaste dom).

Och festen. Wow. Det var supertrevligt. Grymt god persisk mat, härligt umgänge och massor med dans. Det sas att jag dansade "osvenskt" och som värsta iraniern. Haha... det var väl allt vin som hjälpte mig på traven.

Kl 1 stängde haket och vi hade turen att få skjuts hem av ett par som åxå bor här i Väsby. Så vid 1.20 låg jag i sängen. 1.20.02 sov jag.

Och idag... ja, det har varit idel soffläge. Fram till kl 16.35, då jag skjutsade W till gympan och åkte sen för att träna själv. Körde mestadels ben och det gick bra. Men det kändes att jag dansade nån timme i högklackat i natt.

Nä, nu väntar bingen. Vi hörs i morrn. Sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards