Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Annci Hultström - 16 februari 2015 20:39

... Wilma skulle ha sagt.

Japp, så kändes det idag. På gymmet. Hade kört 150 kg benpress, 3x10. När jag var klar, och hade rest mig upp, kom två kralliga killar mot mig. Ja, inte spänn-kralliga, utan mer normal-kralliga. Som typ kroppsarbetande-kralliga. Bla bla bla... Nu till saken.

De frågade om jag var klar så de kunde ta maskinen. Och klar var jag ju, så jag sa varsågod och lämnade maskinen UTAN att ta bort mina vikter. Och vet ni vad? De började med att plocka bort 30 kg. MOWHAHAHAHAHAHA! Hörde jag BAM????

Både före och efter det gick passet som en dans. Ok, jag lyckades framkalla lite överansträgningshosta, men inte mer än en bråkdel från sist. Tack å lov!!

Känner mig stark. Och taggad igen. Känns som det varit ettpartre skitveckor, men nu hoppas jag att det bara går framåt.

Nu ska jag duscha *suckar djupt och önskar att det kunde bli en lika naturlig del i livet som träningen blivit*. Sen blir det en stund i soffan. Å sen sängen. Sov som ett praktarsele i natt.

Natti natti!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards