Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Annci Hultström - 31 januari 2015 15:34

... det mesta av dagens sysslor klara. Bara tupplur å tillpiffande kvar. Så skönt att vara i fas.

Träningen gick bra, men (you know the drill... everything before but is bullshit)...

Efter söndagens fullständiga slutkörning (med tillhörande soffläge mån + tis och därefter darrig lekamen vid minsta ansträngning) fick jag hög-puls-träningsförbud. För redan under uppvärmningen märkte jag att känslan kom krypandes i bröstet, för att sen stanna kvar som darrningar i ca 20 min. Så han testade mig på olika sätt och gav sen domen... han trodde på typ luftrörsutmattning (om det nu finns!?!?!). Morgondagens Crosstrain-pass är därmed inställt och hela nästa vecka får jag bara ligga på en gräns han gav mig att följa. Bara att lyssna. Han vet bäst.

Förresten, han fick mig att våga hoppa upp på en box och inte falla av. Det är stort. Åsså gjorde jag dips å chin-ups. Förvisso i en sån motståndsmaskin. Men ändå. Jag gör onekligen framsteg!!!!

Nu - mot bingen! Drömmer jag nåt hoppas jag att det är om detta:

Mmmmmmmmmmm!!!!!

Av Annci Hultström - 31 januari 2015 09:01

... säger jag varken Ä N T L I G E N eller J I P P I, för nu har tillåmed jag får nooooooog. Blä!

Efter en rätt kass nattsömn sitter jag nu och äter frukost.

Havregrynsgröt med lingonsylt och en skinkmacka. Det ska jag förhoppningsvis stå mig på genom dagens PT-pass.

Efter det ska jag ta en tur till centrum. Barret ska ansas och sen hoppas jag hinna ta en tupplur åxå innan kvällens begivenheter. Ja, jag ska såklart inte sova i centrum utan hemma.

Och kvällens begivenheter då, vad kan det vara månne? Jo, en 100-års fest. 2 x 50 år som ska firas. W ska sova hos sin farmor & farfar, så det blir en barnfri söndagsmorgon. Det var ett tag sen :-)

Nä, nu ska jag göra mig klar. Önskar en trevlig lördag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards