Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Annci Hultström - 29 januari 2015 07:52

... tillbaks hem, deportera övriga familjemedlemmar till en plats väldigt långt bort, dra ner rullgardinen, krypa ner i sängen och sedan inte visa några som helst livstecken på de närmaste 2 månaderna???? Eller kanske de närmaste 9 åren?? Då är W 18 år och förmodligen aningen mindre obstinat... för ååååååhhhh... vilken pre-teen hon är just nu. Mot mig. H säger att hon är så mot honom med, men frågan är när för inte märker jag nåt i alla fall.

När jag snällt och vänligt ber henne sluta med den attityden blir svaret: "Nä, de tänker jag inte".

Naturligtvis tänder jag på alla 12. Vilket såklart inte hjälper. Och idag var det 3:dje morgonen i rad med sammandrabbning... gah... Tyvärr lät jag henne veta att hon förstör hela min dag med sitt sätt. En riktigt praktmiss och självkänsla-dödare. Och tonåringen i mig kan inte be om ursäkt heller...

Fy fan!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards