Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Annci Hultström - 14 januari 2015 16:26

... att den här arbetsdagen åxå gick att harva sig igenom. Trodde jag inte vid 14-tiden idag... luften gick ur mig fullständigt. Men ett mellis senare fick jag luft igen.

Nu sitter jag på bussen, knaprar banan å laddar för passet som komma skall. Tänkte köra burpees idag. Ja, inte bara såklart. Men åxå. Pepp pepp. Mega pepp.

Av Annci Hultström - 14 januari 2015 07:54

... kommit till ett stadie i livet jag aldrig någonsin varit i. Har stått i kö för ett bodybalancepass i morrn (det var fullbokat). Igår fick jag mail om att jag kommit med. I min kropp spred sig en glädje, näven knöts och ur munnen slapp ett "YES!!!".

W &H blev nyfikna och trodde att något S T O R T hänt. Och ja, indirekt hade det väl det... jag välsignades i det ögonblicket med träningsbehovet jag alltid saknat.

Det förde med sig att jag packade träningsväskan till idag med, trots att det inte var tanken. Men vad 17... så får det bli :-)

Vaknade f.ö med munus sårus gigantus. På svenska - ett jävla stort munsår. Det har svällt upp rejält, så det ömmar ner i hakan och en lymfa. Bajs tycker jag om det. Hmmmm...

Nu är jag framme vid jobbet, så jag lämnar er åt ert dags-öde nu.

Ha det gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards