Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Annci Hultström - 28 september 2014 14:44

... att en vecka kan gå så fort. Ett pass kvar. När det är över har vi gjort 15 pass på 5 dagar. Det får man väl anse som rätt ok va?

Igår var det pruttväder, så då besökte vi spat. Där var man tvungen att ha badmössa. Kul. Jättekul.


På kvällen bidde det middag på byn. Igen. Den inleddes med en galet god Sangria och fortsatte sedan med tapas. Köpte man en flaska vin fick man 6 tapas på köpet. Bra deal. Och god deal. Slutade på 24 euro. Hmmm..,


Idag är det rätt mulet. Men varmt, +28. Letade oss trots det ner till stranden, för jag ville ta en massage (det går runt thailändare och erbjuder sina tjänster). Och massage fick jag. Jösses. Heeeelt sjukt ond-skön massage. Den bästa jag upplevt. Ever. Så välgörande för min sargade kropp ;-).


Nu lökar vi på solstolarna (eller ska man säga muletstolarna kanske?) till nästa pass. Det sista. Pilates. Ajaj för mitt sträckta lår. Nåväl, jag gör så gott jag kan.

Därefter väntar avslutningsmiddag. Sorgligt på nåt sätt...


Fick denna av en av tränarna. Sant, så sant.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards