Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Annci Hultström - 3 augusti 2014 23:14

... har känts lika mycket som den lördag vi hade igår. Summa summarum - 2 lördagar på en helg. Lyx!

Och hur var då dessa två lördagar? Börjar med den första...

Efter en sovmorgon, en frukost ute och en fetdump åkte jag, H, W och svägis in till Hamnkalaset. Vi strosade runt ett tag och gick sen för att äta lunch. När den var äten, och glass inhandlad, knatade vi mot scenen där herr Stenmarck skulle uppträda kl 16. Och vet ni vad?? Han var bra. Det var så personligt, avskalat och "vardagligt". Han sjöng fel - började om, tappade micksladden - började om, sågade publikens jubel vid fotknölarna - började om. Åsså skojade han massor med en tjej som hade sin möhippa där. Han tog sig liksom tid.

Efter det badade W i det bad de gjort i ordning i hamnbassängen. Märkligt... men vattnet var i alla fall tjänligt ;-)

Väl i stugan igen bidde det grillmiddag. Men sen bröt vi upp och åkte hem. Tyvärr.


Så var det dags för den andra lördagen. För mig började den redan kl 6 då jag vaknade av ett redigt åskväder. Det höll i sig i 1,5 timme så först efter det kunde jag somna om. När jag vaknade vid 9 kunde jag berätta för resten av familjen om det jag upplevt. De såg ut som fågelholkar, för de hade sovit sig igenom alltihopa minsann.

Resten sv. Dagen förflöt dock i sol. Och gäster. Både lunch å middag hann vi med. Å rosé i solen. Å glada barn. Å arga barn. Å blöta barn. Å... jag, massor helt enkelt. En härlig andra lördag!!

Tack raringar för besöket!!


Nu väntar bingen för i morrn drar vi...

Nattinatti!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards