Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Annci Hultström - 26 juli 2014 20:32

... nordbor gjort för gott för att förtjäna ett väder som detta?! Jag njuter beyond mest...

Dagen har innefattat detta:

Ny bikini. Melon och korsord i skuggan. Bubbel i solen. Cayennepeppar-räkor till middag. +34 grader... nu... kl 20.30

Vad annat kan man säga än:
I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV DIIIIIISSSSS!!!!

Må det fortsätta. Länge.

Nu ska vi spela UNO. Så adjöken. Nej, förresten... först vill jag beama en krya-kram över det stora havet. Må du bli frisk snabbt min älskade vän <3

Av Annci Hultström - 26 juli 2014 11:07

... skrev en vän att hon led av brainfreeze pga för mycket is i drinkarna. Idag har jag lite lätt brainfreeze jag med och det helt utan is. Visst är det konstigt?! Hmmmmmm...

Idag blir det en lugn dag på hemmaplan. Vi ska agera chaufförer till ett bröllopssällskap vid 16-rycket. Och eftersom jag nyss vaknade (H sover än), så är det inte så mycket tid tills det är dags. Typ. Men solstol och vattenspridare kommer man långt med.

Det är ingen vidare temperatur inne just nu... aningen svårsovet...


Måste nog köpa den där a/c:n vi pratat om i några år...

Av Annci Hultström - 26 juli 2014 01:12

... kväll!!! Gott dryckjom. Tända ljus. Bra musik. Tryckare på altanen. Barnet sovandes på en solsäng. Givande samtal. En kväll att minnas helt enkel.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards