Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Annci Hultström - 8 juli 2014 23:07

... gooood!!

Efter en bra jobbdag blev jag hämtad av H & W, med mål - Hagaparken. Med sig hade de en kylväska full med mat å dryck, filt, badkläder, handdukar och trädgårdsyatzy (jag vann). Efter nästan 3 timmar vände vi hemåt. Då visade termometern +25. Kl 20.03 Galet underbart!!!




Nu, kl 23, är det 21,7. Blir det månne en tropisk natt?! Känns så i sovrummet i alla fall. Phu...

Nej, nu ska jag ta min värkande mage och lägga oss i hopp om en bättre status i morrn.

Natti natti alla!

Av Annci Hultström - 8 juli 2014 08:09

... så vansinnigt S K Ö N T det är med den här värmen. Även om jag bara är ute en kortis på morgonen, så boostar det ändå såpass att arbetsdagen går att genomleva. För då har jag ju kvällen att se fram emot. Den är ju lika varm den!

Som igår... mmmmm...

Efter jobbet letade jag mig till Häggvik och restaurang San Marco's uteservering. Vid 17.30 mötte jag upp L. Vi har inte setts på evigheters evigheter, så det var många förlorade samtal att ta igen. Vi satte nästan knut på tungan och vips var kl 22 och de stängde. Då knatade vi till tåget och blev glada att vi just missat ett tåg. Det gav oss ännu mer prattid :-)

Kl 23 anlände jag hemma och kom väl i säng en halvtimme senare. Tillfreds! Det var en mycket trevlig kväll, som jag är innerligt tacksam för att den blev av <3

Nu är jag, aningen trött och törstig, påväg till jobbet. Hoppas på en något lugnare dag idag än igår. Tröttheten ber om det... Sedan hoppas jag få W & H att hämta mig för vidare färd till Hagaparken och picknick-middag. Hade varit ett soft avslut.

Njut er dag, vad ni än gör!! Och L - TACK än en gång för igår <3

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards