Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Annci Hultström - 25 juni 2014 23:01

... kan hålla en vanlig städning till just vanlig... Nä, när jag kommer in i andra andningen då börjar jag städa med tandborste. Minsann.

Och det hände idag. Första gången den lusten funnits sedan operationen, så det var bara att ta tillvara det.

Men nu är det skinande rent och jag är klar för bingen. Så natti natti!!

Av Annci Hultström - 25 juni 2014 07:51

... vad? Jag är V Ä L D I G T glad att jag inte har semester nu, för det bådar inte gott...


Kolla lördag. Herregud! Iofs är vi inte i Väsby då, så det är bara hoppas att det är bättre väder dit vi ska - Högbo brukshotell.

Japp, en natt på hotell väntar. Bara jag och H. W ska vara hos mina päron. Ska bli väldans trevligt.

Nu är jag på G till jobbet. Sista dagen som ensam. Ja, min kollega har semester och chefen var tvungen att kasta sig iväg till Tyskland för 3 dagar. Ingen ultimat situation (för nån), men det har gått över förväntan. Tack å lov. Blev lite orolig när jag fick veta i torsdags. Kl 16.50 Det är mycket jag inte kan än, men som sagt - det har gått bra.

Nu är jag snart framme. Semestertrafiken har redan börjat, så det går fort nu.

Ha en finfin dag alla!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards