Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Annci Hultström - 24 juni 2014 19:35

... fick februarivädret se sig besegrad av sommaren! +22 på altanen. Till det feta- och kycklingsallad med ett (par) glas rosé. Härliga tid!!

Av Annci Hultström - 24 juni 2014 17:52

... kan tiden gå så fort?! Redan tisdag. Vad har då hänt?!

I söndags lämnade vi barnet kvar på landet (japp, det gick vägen). Tog en tur inom Biltema på hemvägen (finns ju i Norrtälje nu). Eftersom regnet öste ner bestämde vi oss för att ta en filmkväll på soffan. Så väl hemma tog vi på oss filmkostymen (mjukisbrallor), hällde upp godiset (japp... på en söndag), fluffade kuddarna och dök ner. Där blev vi kvar heeeela kvällen lång.

Igår blev jag hämtad efter jobbet, sen åkte vi till Kista. Där käkade vi på O'Learys och var sen på bio.


Oculus hette filmen. Och vad annat kan jag säga än - FYYYY FAAAAAN en så äcklig skräckis det var!!

Jag ser gärna sånna filmer, men det måste vara tidigt på kvällen så att det finns tid för en efterföljande glättig och lättsmält film. För av erfarenhet vet jag att om jag ser en skräckis det sista jag gör på kvällen så drömmer jag mardrömmar.

Och, ja... så även i natt. "Människor" med konstiga ögon som stundom svävat ovanför sängen och stundom jagat mig. Så idag är jag lite pömsig. Hmmmm...

Nu sitter jag på bussen hem. Där väntar middag i solen. Vi hade tänkt åka in till stan för middag (tagit tillvara barnfriheten ännu mer), men med osäkert äckelkallt väder är egen härd guld värd. Faktiskt!!

Njut er afton, det ska jag. Ja, njuta min alltså. Inte er. Det får ni allt klara själv...

Av Annci Hultström - 24 juni 2014 17:35

... kan tiden gå så fort?! Redan tisdag. Vad har då hänt?!

I söndags lämnade vi barnet kvar på landet (japp, det gick vägen). Tog en tur inom Biltema på hemvägen (finns ju i Norrtälje nu). Eftersom regnet öste ner bestämde vi oss för att ta en filmkväll på soffan. Så väl hemma tog vi på oss filmkostymen (mjukisbrallor), hällde upp godiset (japp... på en söndag), fluffade kuddarna och dök ner. Där blev vi kvar heeeela kvällen lång.

Igår blev jag hämtad efter jobbet, sen åkte vi till Kista. Där käkade vi på O'Learys och var sen på bio.


Oculus hette filmen. Och vad annat kan jag säga än - FYYYY FAAAAAN en så äcklig skräckis det var!!

Jag ser gärna sånna filmer, men det måste vara tidigt på kvällen så att det finns tid för en efterföljande glättig och lättsmält film. För av erfarenhet vet jag att om jag ser en skräckis det sista jag gör på kvällen så drömmer jag mardrömmar.

Och, ja... så även i natt. "Människor" med konstiga ögon som stundom svävat ovanför sängen och stundom jagat mig. Så idag är jag lite pömsig. Hmmmm...

Nu sitter jag på bussen hem. Där väntar middag i solen. Vi hade tänkt åka in till stan för middag (tagit tillvara barnfriheten ännu mer), men med osäkert äckelkallt väder är egen härd guld värd. Faktiskt!!

Njut er afton, det ska jag. Ja, njuta min alltså. Inte er. Det får ni allt klara själv...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards