Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Annci Hultström - 21 juni 2014 09:17

... kommer jag minnas som den kallaste ever. Det var byxor, strumpor, munkjacka och täckjacka som gällde. Och både lunch och middag åt vi inomhus #vägrafrysa. Vi trotsade dock kylan och åkte till Labacken. Där gick vi tipsrunda, tog lotter och barnen fiskade fiskdamm. En hel timme var vi där... huttrandes.

Väl hemma åt vi sillunch. En mycket sen sådan. Gott! Gott! Efter tog vi alla en tupplur. Skönt! Skönt!

När vi vaknat till liv åt vi jordgubbar med glass. Tårta ska vi äta idag nämligen, så tårta på tårta ville vi slippa.

Sen sågs det på fotboll och alla hade fortfarande matkoma. Det resulterade i att vi skippade den tänkta grillmiddagen och åt småplock istället. Rätt val, men trots det fick jag en megadump. Värre än på år och dag. Jobbigt.

Någonstans där (vid midnatt) började alla lägga sig. Så även jag.

Hoppas på en varmare och mindre matkomig midsommardag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards