Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Annci Hultström - 19 juni 2014 23:53

... glas vin, en middag, en Jansson-produktion och ett 10-årskalas senare är det dags för bingen. Men först måste jag visa er ett mail jag fick idag.

Pantade nämligen alla tomburkar på jobbet och köpte godis till alla för pengarna.

Efter det kom det. Och gjorde mig överlycklig, tacksam och rörd.


Nu - Natti natti!!

Av Annci Hultström - 19 juni 2014 18:08

... då var det äntligen helg.

Jag sitter på bussen påväg till Norrtälje. Tyckte det var dumt att H & W skulle sitta i dessa köer med en massa mat i bilen, så de åkte upp vid lunch. Och jag har inget emot lite slöartid på en buss. Skönt att få rensa hjärnan lite.

Igår blev styltorna klara och de blev naturligtvis provade:


Jag vill åxå, men väntar tills jag läkt ihop helt. Dumt att utmana ödet.

På kvällen ritade W en hage åxå. Världens längsta tror jag bestämt...


Den vill jag åxå prova. Sen.

Blir spännande att komma till landet och se om allt kom med hemifrån. Ställde i ordning allt som kunde packas i köket och skrev listor, men kontrollbehovet i mig är ändå orolig ;-). Men vad är det värsta som kan hända?! Att vi får åka och handla nåt.,. mmmm... och det är ju katastrofalt. NOOOOOT!

Gjorde klart Västerbottenpajen igår, så ikväll är det Jansson som ska fixas. Sen kan jag koppla av. I solen. Ja, det är sant... den skiner här!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards