Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Annci Hultström - 17 juni 2014 22:53

... har påbörjat stylt-tillverkning här hemma idag. Så flitiga så:


Dock tycktes den ena av dom vara något känslig för både ljud och sågspån... ;-)

Själv har jag strukit en hög kläder och vikt en massa tvätt. Skönt att få bort det innan helgen. Inte för att vi ska vara hemma, men ändå.

Nu är det nattande av mig själv som återstår av den här dagen. Så - Sleep well!!

Av Annci Hultström - 17 juni 2014 07:58

... "Utan dina andetag" i olika tappningar. Jag tröttnar fantame A L D R I G på den låten och fortfarande händer det alltsom oftast att ögonen tåras. Som nu...

Har ni någon gång verkligen lyssnat på texten? Det är en 4 minuter ren kärleksförklaring, som stämmer såväl på hur jag känner för både H och W. Mmmmmmm...

Inte konstigt att jag fulgrät den där novemberdagen när S och C blev äkta makar... kyrkan var sprängfylld av kärlek och låten sjöngs av en tjej med en ljuvlig stämma. Tack, igen, underbara ni för att vi fick dela den oförglömliga dagen med er <3

Nu är jag snart på jobbet. Redo för ytterligare en härlig arbetsdag med bästa kollegorna.

Önskar er en toppendag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards