Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Annci Hultström - 16 juni 2014 21:38

... magdag. Haft ont i ärret och det sticker och har sig. Jag hoppas att det beror på att det läker. Tycker mig minnas att jag hade stickandet efter förra open åxå...

Med detta har jag inte gjort många knop. Kom hem, åt middag i solen (H hade gjort gudomliga köttfärsbiffar), satte mig i soffan och fick en saga läst för mig av W... och här har jag blitt kvar.

Snart ska vi se ett avsnitt... av... "Orange is the new black"!!! Yeah!! Säsong 2 är ute och vi njuter. Sen blir det bingen. Så... natti natti!

Av Annci Hultström - 16 juni 2014 07:59

... då, såg nu att en bild från gårdagens första inlägg visst föll bort. Och till den var det en del bildtext. Men även trots det tycktes ingen sakna bilden... Hursomhelst - här kommer den:


Igår fixade vi lite på baksidan. 4 ljuslyktor kom upp och ett par blommor planterades och ställdes på plats. Jag är sååå nöjd!!


2 lyktor hänger över bordet åxå. Ser fram emot att sitta där mååååånga kvällar i sommar. Åtminstone så länge jag kan hålla blommorna vid liv... ;-)

Nu är jag snart på jobbet. Sista veckan innan min kollega drar på semester, så nu ska jag proppas fulla (-are) med kunskap eftersom jag ska göra allt hennes. Men det går nog bra. Chefen är ju där att luta sig mot.

Önskar en finfin dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards