Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Annci Hultström - 6 juni 2014 17:45

... har sett ut såhär. So far.


W flaggade svenskt i vårt Amerika-inspirerade sovrum i morse. Så fint så. Och tårtan är det hon som garnerat. Går hon i mina fotspår månne?!

Har åxå skippat de starka tabletterna idag och trotsat värken. Allt för att kunna dricka lite bubbel. Och än så länge är det absolut värt det. Men lite senare vete fan...

Snart ska vi börja med middagen. Det blir toast Skagen till förrätt och grillad oxfilé med färskpotatis, sparris och såser till varmrätt.

Hoppas ni har en bra dag, vad ni än gör!

Av Annci Hultström - 6 juni 2014 08:40

... riktigt TREVLIG NATIONALDAG!

Må solen lysa över er. Må rosévinet vara kallt. Må grillen få en sådär perfekt glöd. Må sommartårtan smaka gudomligt.

Jag har nyss vaknat, så jag har inte riktigt hinna känna efter hur jag mår... men jag hoppas slippa de starka tabletterna idag. Det vore en vinst...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards