Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Annci Hultström - 4 juni 2014 23:13

... är det 79 OLIKA personer som läst dagens 3 inlägg på bloggen. Kul att ni är så många... men trist att det bara givit en ynka like på FB (inget på bloggen). Hmmm... nåja... vad är väl en bal på slottet...

Såhär ser magen ut, btw...


Aningen svullen kan man säga. Ser ju ut som jag ska föda vilken sekund som helst. Men nä... det enda som ska ut därifrån är det vanliga. Som inte riktigt vill. Precis som efter förra open. Så nu bidde det en laxerande tablett i hopp om lösning på problemet i morgonbitti.

Nä, nu ska jag sova. Har lagt mig redan, så det är bara att sluta de blå. Håll tummarna för att jag får sova i natt. Behöver verkligen det känner jag.

Natti natti!!

Av Annci Hultström - 4 juni 2014 16:30

... med detta:


Blommor och choklad. Från vem? Ja, mina underbara kollegor såklart. De är ju som sagt bäst!

Jag tog en tablett efter lunchen och lade mig för att vila. Somnade inte, men låg i dvala. Nu ska jag snart hjälpa till med middagen, för lite aktiv ska jag vara. Det blir chorizo-sås med pasta. Efter det tar H tjejerna till gympan. Genrep inför tävlingen på söndag.

Av Annci Hultström - 4 juni 2014 10:42

... idag som jag var igår. Var iofs helt genomdrogad då. Sen spelar säkert nattens sömnbrist in åxå.


Ska ta mig en tupplur om en stund. Ska bara invänta tiden för nästa tablett... kl 12.

Fick ett sms från min kollega igår... med en bild:


Godis och ett brev från den tyska receptionisten vi hjälpte för nån vecka sen. Sååååå gulligt! Och återigen är jag så glad och tacksam för att de valde just mig... <3

Förresten... vi har bokat lite happenings till sommarsemestern. Först ska pappas 70-års dag firas. Sen bär det av till Göteborg för 2 nätter på hotell och ett Lisebergsbesök. Påväg hem igen blir det 2 nätter i stuga. Vid Ullaaaareeeeed!! Rackarns vad vi längtar. Allihopa. Till allt. Så nu håller vi tummarna för bra väder!

Nä, nu ska jag borsta bissarna. Har liksom glömt det idag.

Av Annci Hultström - 4 juni 2014 05:52

... tveklöst till historien som världens längsta. Herregud... den tar aldrig slut.

Trodde jag skulle somna gott efter morfintabletten vid midnatt. Men nä... låg vaken till 03.30, slumrade i typ en kvart, låg vaken en stund för att sedan slumra pånytt. Kl 5 vaknade jag igen och har sedan dess googlat på en massa, varit på toa och spelat wf. Kanske ska försöka sova en stund igen... innan det är dags att vakna vid 7. Zzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards