Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Annci Hultström - 22 maj 2014 22:47

... dag - ett - med pannknack har jag - två - nu petat i mig en tablett, lagt huvudet på kudden - tre- och börjat räkna får. Fyra. Och därför säger - fem - god natt och - sex - sov gott! <3

Av Annci Hultström - 22 maj 2014 17:03

... gjorde, efter att ha anmält mig i kassan på St Göran, var att kissa. Jag var sprickfärdig och att då inte få göra ifrån sig på en timme var otänkbart.

När jag sedan satt och väntade på min tur kom en sköterska och frågade om jag nyss kissat, för undersökningen krävde en full blåsa... *suck*. Hon kom med en dryg liter vatten och jag satte igång att bälga.

När jag fått i mig allt, fick jag berusningskänsla. Vinglig å lite väck i kolan. Märkligt.

Sen sattes en infart. Åh, vad innerligt min avsky mot det är...


Fick även jod-baserad kontrastvätska insprutad. Och om sköterskan inte sagt innan att man kunde få känslan av att kissa på sig när den for genom kroppen, så hade jag trott att det var just det som hände. Ytterligare ett: Märkligt!

När allt var klart tog jag T-banan till Mörby. Där blir jag hämtad. Middag hos svärpäronen väntar ju.

Njut er kväll. Det ska jag!

Av Annci Hultström - 22 maj 2014 07:47

... är Hollywood-hår så är jag förmodligen en fattig C-skådis...


Men iofs kanske jag inte kan förvänta mig underverk på första försöket. Så tills jag fått in rätta knycket, får jag hålla tillgodo med C-skådis helt enkelt.

Å, hörrni - njut av dagen! Vilken värme. Mmmmmm...

Av Annci Hultström - 22 maj 2014 06:43

... hurra, för min svärfar idag. Han fyller 76 och det ska vi fira. Ikväll.

Först ska jag jobba till 14.45, sen drar jag till St Göran och datortomografiundersökningen. Kl 15.30 har jag tid. Håll tummarna för att jag har ont då. Igår var "tyvärr" en rätt bra dag...

Nu ska ni få se resultatet av min nya hårgrunk:


Blev inte alls så bra som hos frisören. Hollywoodfrilla my ass. Eller, nä... jag busar bara. Det där var före-bilden. Efter-bilden får ni när jag är klar ;-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards