Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Annci Hultström - 19 maj 2014 20:00

... av min doktor att låta bli vätskedrivande i några dagar innan röntgen, så i fredags tog jag sista tabletten. Och idag kom värken som ett brev på posten. Det blev en rätt jobbig eftermiddag på jobbet, för det hjälpte inte ens med Ipren. Men jag överlevde och gläds faktiskt åt smärtan. Med den blir det bättre förutsättningar att faktiskt hitta felet. Så inget gott utan nåt ont!!

Nu nattar H prinsessan. Sen blir det tv-soffan. En stund. Känner mig rätt färdig för bingen redan nu...

Av Annci Hultström - 19 maj 2014 10:44

... crappig nattsömn vaknade jag astäppt och bomullig i huvudet. In med näsdroppar och iväg till jobbet. Med bil. Skulle nämligen in till St Göran idag för provtagning inför torsdagens datortomografiundersökning. De ska visst kolla om det föreligger några hinder att ge mig kontrastvätska. Aldrig varit med om under alla de gånger jag gjort MR på Löwet. Nåja, nu är jag här och det är inte alltför många före, så det är ok. Det mindre okeja var att hitta parkering. Jösses... helt fullt överallt.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards