Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Annci Hultström - 16 maj 2014 23:48

... för gott för att förtjäna ytterligare en grym dag/kväll?!

Efter en bra jobbdag tog vi (jag om mina två kollegor) oss in till stan. Där började vi med en fördrink, i solen, på Blekholmen. Sen knatade vi till Sahara och åt en underbart god libanesisk middag. Kvällen avslutades med ytterligare en drink. På... eh... hmmm... Boheme nånting på Drottninggatan.


Nu är jag snart hemma. Och, precis som igår, är jag nöjd. Glad. Tillfreds.

Här är en till som nog är lika nöjd som jag...


W, som synes!! Hon är hos sin stora kusin och förlustar sig. Och som hon väntat och längtat. Söta ungar!!

Av Annci Hultström - 16 maj 2014 08:04

... fredag. Solen skiner från en klarblå himmel. Det är varmt. Och en kväll med kollegorna väntar. Som kommer bli trevlig. Det bara vet jag. Och kanske kan det bli en sån här goding igen:


Fick sällskap till bussen idag. Av den här sötnosen:


Tröttnar aldrig att se dom små godingarna.

Nä, nu är jag framme vid jobbet. Ha en finfin fredag!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards