Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Annci Hultström - 28 april 2014 22:26

... dag på jobbet idag. Massor att göra. Men det var kul att vara tebax. Och kul åxå att morotskakan gillades. Den blev verkligen sjukt god. Bland det godaste jag bakat faktiskt.

När jag kom hem lämnade jag bara min väska och tog en tur till centrum. Detta var vad termometern sa då, kl 17.40:


Helt galet. Sommarvärme ju. Mmmm...

Nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis sova bort pannknacket.

Natti natti!

Av Annci Hultström - 28 april 2014 07:58

... som osminkad, och iklädd mjukiskläder, är ordningen äntligen återställd.

Klocka ringde 06.45 och jag fullkomligen flög upp. Tog penicillinet och gjorde mig i ordning; plattade håret, tog på mig riktiga kläder, sminkade mig. Packade dagens mat och tog min välfyllda kakpåse och gick. Fick vända. Glömde penicillinet. Hann ändå med bussen och där sitter jag nu. Laddad inför arbetsveckan. Iofs en kort sådan, men laddad ändå.


Vårjacka och ballerina åkte på idag. Härligt! Bäst att passa på, för enligt prognosen verkar möjligheten vara över på onsdag. Då åker nog finhackande och kängorna på igen...

Nä, nu rundar jag av... är snart framme. Önskar er alla en bra dag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards