Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Annci Hultström - 27 april 2014 15:55

... härlig dag det har varit idag.

Frukosten åts ute. Sen kastade jag ihop en morotskaka (min fasta anställning måste ju firas på jobbet i morgon... ja, tänk att ett halvår går så fort). Efter det körde jag en tvätt, som senare hängdes. Övrig tid har jag legat på solsängen och njutit av högsommarvärmen. Somnade till en stund och vaknade i värsta dräggelpölen. Japp, sån sömn var det idag. Pölen såg f.ö ut som en gås. Jättekul. Tyckte jag.


Lunchen (kycklingsallad) åt vi åxå ute. Gissar att även middagen (pasta med köttbullar i tomatsås) blir ute. Gäller att ta tillvara stunderna.

Nä, nu ska jag återgå till boken en stund. Måste dessvärre gå in snart. Måste börja med middagen.

Av Annci Hultström - 27 april 2014 09:11

... vädret är ju bara föööör härligt. Bäst att njuta idag, för det ska visst bli sämre.

Åh, vad gott jag sov inatt med. I alla fall de först sex timmarna. Då vaknade jag av hosta, så det verkar som att bricanylet håller så länge (samma igår natt). Tog en påfyllning, gick på toa och lade mig sen igen. Somnade om och sov till 8.

Vaknade med huvudvärk. Igen. Har haft det några dagar och det kommer från nacken. Är jättestel. Så H får nog köra en omgång (massage alltså) på mig ikväll. Tills dess håller jag tillgodo med en Ipren. Och vila. I solen.

Nu ska jag nog börja väsnas snart... börjar bli hungrig, men det sovs ju så flitigt på övervåningen.

Önskar er en toppensöndag!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards