Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Annci Hultström - 26 april 2014 22:31

... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!

Av Annci Hultström - 26 april 2014 21:37

... hos familjen L blev till 4 glas. Bara sådär. Men det var ju så varmt, soligt och vansinnigt trevligt. Ja, galet trevligt tillåmed.

Tänk att man helt plötsligt kommer på att man toktrivs med folk man tidigare bara pratat ytligt med. Helt underbara människor!!!

Nu har vi grillat... Sjuuuuk gott!!


Och nu blir det film... eller, nä... sängen! Är jäääätte trött!!

Natti natti!!

Av Annci Hultström - 26 april 2014 14:50

... I'm worth it!!


För jag menar - efter en vecka i ide längtade jag verkligen ut. Så TACK vädergudarna för ytterligare en härlig dag.

Och ja... ett glas rosé får man faktiskt dricka även om man äter penicillin.

Idag ska vi grilla. Det blir kyckling. Till det ett par kalla såser, sallad och ugnsrotsaker. Mmmm...

Vad gör ni idag?

Av Annci Hultström - 26 april 2014 08:05

... att ta Bricanyl när jag lade mig, vilket resulterade i en hel natts sömn utan avbrott. Den första på en vecka. Välbehövligt och mycket skönt! Dock vaknade jag redan 06.40, så jag har haft en skön start på morgonen. Uppkrupen under en filt i soffan. Med en kopp thé och en bra bok.

Eller nä... boken är inte bra, men jag ska ta mig igenom den. "Mitt perfekta liv" av Magdalena Graaf. Gillade hennes första och denna skulle vara en lite komisk käftsmäll till alla fluffiga FB-statusar. Men nä... jag har inte skrattat en enda gång so far och mer än halv boken har passerat.

Idag hoppas vi få napp på en cykelannons. W måste ha en ny. Har kastat iväg några sms. En ska tittas på i morgonkväll, så den blir vi garanterat rökta på. 2 återstår, varav jag hoppas innerligt på den ena. Det är en riktigt cool cykel, MED fotbroms. Kanske inte tas emot lika väl av den lilla, men då får hon väl cykla på sin lilla plutt istället då... typ...

Nä, nu ska jag traggla vidare med boken. Njut er morgon, det gör jag!!

Av Annci Hultström - 26 april 2014 00:08

... nåt mer än att bara ligga på soffan. Jag har limmat fast en massa lösa recept på papper och sorterat in i min pärm.

Lunchen intogs i solen faktiskt. Skink- och äggsallad. Gott. Och sommarvarmt. Härligt!!

Sen gjorde jag skattkarta åt barnet med mattetal och rebusar som sedan ledde fram till skatten - hennes försenade påskpresent. En sak vi beställt som blev försenad... Just Dance (ett spel till Wii). Sen fick hon en gympadräkt och en bikini åxå. Nöjd och glad bidde hon!!

Efter det somnade jag på soffan... Skönt. Och välbehövligt.

Middagen åt vi inne. Lax med pytte-delikatess-potatisar, sparris och kvarg-sås. Gott så in i bängen. Till det unnade jag mig ett glas rosé minsann.


Kvällen har bestått i film. Och åter film. Det är sövande, så nu säger jag god natt!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards