Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Annci Hultström - 25 april 2014 08:32

... fredag och jag har varit sängliggande i en vecka. Boooooring! Men nu tycks penicillinet kickat in för (törs knappt säga det högt) halsontet är i princip borta. Kvar är rethosta (avhjälps med bricanyl, cocillana hjälper nada), huvudvärk och heshet. Det hoppas jag kunna vila bort under dagen, så jag får njuta lite av helgen.

Igår hade W haft religion i skolan. Hon bad mig fråga frågor, så hon fick briljera med svar på dom. Jag frågade jag om varför vi firar påsk. Hon berättade om Jesus korsfästelse, död, begravning och uppståndelse. Allt stämde så bra. Utom en liten, kanske egentligen helt obetydlig, detalj... När berget skulle huggas ur för att bilda graven, då användes en traktor. Jodå, minsann. En traktor. Jag skrattade så jag kiknade. Såååå gulligt. Och hon berättade det med sån övertygelse. Underbara barn!!!

Nej, nu ska jag äta frulle. Önskar er en finfin fredag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards