Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Annci Hultström - 24 april 2014 22:25

... går ju lätt varm när man (jag) är sjuk. Och jösses, så mycket skräp som går. Av nån anledning är det trots det lätt att fastna (i brist på annat vill jag tänka). Men det finns även guldkorn. Och efter dagen får ni följande 3 reflektioner:

"Say yes to the dress" - Blivande brudar får hjälp att hitta sin drömklänning. Med sig har de hela entouraget som ska tycka och tänka. Idag var det en tjej som hade 7000$ att röra sig med. Trodde hon, för päronen petade in 5000$ till. Alltså 12000$. Det är närmare 84000SEK. Å T T I O F Y R A T U S E N kronor. Herregud. Nu blev inte kalaset så dyrt. Nä, det slutade på "bara" 70000SEK. Det var vad hela vårt bröllop kostade. Inkl. 3 veckors bröllopsresa. Hmmm... galet.

"Ellen de Generes" - Jag tröttnar aldrig!!! Vilken underbar människa och vilket störtskönt program. Tänk att få sitta där i publiken. Wow!!!

"Extreme makeover weightloss" - Vilka förvandlingar. Vilken inspirationsinjektion. Igår var det en tjej som vägde 160 kg och hon gick ner 97 (!!!) kg på ett år. Helt galet. Iofs har de en PT boendes hos sig de första 3 månaderna och får ett hemmagym installerat. Men ändå!!!

Nu inväntar jag att klockan ska bli 23. Ska ta dagens sista medusin då. Sen blir det bingen. Är tröööött!!

Av Annci Hultström - 24 april 2014 12:28

... mer än ett par timmar i vaket tillstånd innan pissed-off-känslan besannades. Fick värsta utbrottet på H. Svårt bara att diskutera med en, i princip, helt utslagen röstkapacitet. Väste mest. Nu är jag tyst. Har inget val. Dels är jag ensam hemma (han flydde fältet för att shoppa lite), men åxå för att det slet på rösten att vara arg.

Jag vaknade f.ö med feber och halsont även idag. Gissar att penicillinet inte kickat in till fullo ännu. Så jag blir hemma i morgon med. Då har jag hela helgen på mig att bli ordentligt frisk. För det är jag värd nu. Tycker jag.

Av Annci Hultström - 24 april 2014 07:35

... vad uselt jag sovit i natt. Har haft sjuk rethosta, så jag har ägnat mig åt att dricka, snurra, sitta och irritera mig. Men inget hjälpte. Halvsittande somnade jag tillslut. Vaknade helt slut. Och med en pissed-off känsla i kroppen. Idag gäller det att inget går fel. Då smäller det. Typ.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards