Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Annci Hultström - 21 april 2014 23:31

... mycket onda halsen, huvudvärken och febern (förvisso "bara" 37,8 just nu) och lägger mig. Måste upp i ottan och känna efter hur jag mår. Har jag fortfarande lika ont i halsen då som nu så blir det läkaren. Faktiskt.

Så god natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 21 april 2014 16:45

... har vi +21 grader i skuggan. På altanen. Inte ovanligt såhär i juli. Nej, vad säger jag... april menar jag ju. Och då blev det plötsligt sjukt ovanligt. Har försökt sitta ute lite, men det är jättejobbigt. Så nu ligger jag på soffan, med altandörren vidöppen.

Tog tempen för en timme sen. 38 hade den gått upp till igen. Kände det på mig... Och rösten är som bortblåst. Stundvis. Men plötsligt funkar den en stund, för att sedan försvinna igen. Konstigt. Och tröttsamt. Faktiskt.

Hur har ni tillbringat denna sommardag??

Av Annci Hultström - 21 april 2014 12:41

... på termometern måste även jag leta mig ut en stund...

[Bild]


Har Ipren i kroppen, dricker mycket och har en temp på 37,4. Så det borde väl inte skada att sitta ute en stund va?!

W är ute och leker. H slänger el-skrot på Sörab. Jag har googlat cyklar. W har visst växt, så en ny måste inhandlas. Igen. Trodde förra årets skulle räcka ett tag, men nä.

Jag röstar för fotbroms, men hon vill såklart ha en med massa växlar och bara handbroms. H menar att min starka åsikt mot det beror på att jag inte ens nu, i vuxen ålder, gillar cyklar med bara handbroms. Tycker det känns osäkert. Och att då ge det till ett barn känns helt befängt. Vad säger ni kloka med äldre barn som redan genomgått denna diskussion?

Av Annci Hultström - 21 april 2014 09:04

... sista dag här. Även den fylld med sol. Och sjukdom.

Jag vaknade vid 4-rycket och tog tempen. Den visade på 37,4. Så det går ju åt rätt håll i alla fall. Men halsen, den gör precis lika ont. Och snuvan håller sig kvar. Men den är konstig, för jag är liksom inte täppt i näsan utan mer i det inre gångarna. Är därför mer slemmig och rosslig i halsen, än behövande av näsdroppar.
Om det är bra eller dåligt vete f*n.

Min dag blir återigen vigd åt vila. Allt för att försöka komma i form till morgondagens jobb. Om jag nu kan jobba. Det återstår att se i morgonbitti.

Nu ska jag väcka H och så ska vi fixa lite frulle.

Njut er sista lediga dag nu. Och sola lite för mig.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards