Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Annci Hultström - 15 april 2014 22:32

... rundan:

Av Annci Hultström - 15 april 2014 22:32

... där människorna som på kommunala färdmedel sätter sig på yttersta sätet för att få sitta ifred. Så irriterande.

Jag åker samma tid varje morgon och med den busse åker den här jeppen:


Han sitter alltid på samma säte, med alla saker bredvid sig och alltid fullt upptagen med datorn. Hur full bussen än är flyttar han aldrig sina saker och om nån ber honom göra plats så får de sånna blickar och suckar så oj, oj.

Hur tänker man? Vill man inte ha nån bredvid sig - kör bil eller ta en taxi. Och känner nån igen snubben - säg åt honom vetja.

Så, nu är surkärringen klar. För idag. Över till partyprinsessan. Eller ja... kanske inte i söndags. Eller ens idag. Men ändå.

Hade återigen en toppendag på jobbet. Väl hemma lagade jag middag. Köttfärsbiffar med soltorkade och feta ost i. Till det bulgur, sallad och tzatziki (på kesella). Riktigt gott.


Sen tog jag min runda. Gick bra, men jag önskar det gick lättare. Benen känns så tunga...

Efter duschen har jag vikt tvätt och nu är det dags för bingen.

Så det var den dagen. Önskar god natt!!

Av Annci Hultström - 15 april 2014 07:50

... världen! Har ni sovit gott? Det har jag. Jättegott!! Superladdad både för jobbdag och löppass. Men först ska jag hoppa av en hållplats tidigare och gå en sväng. Känns som det kommer bli kallt, för fy vad det blåser.

Jag har hittat två artiklar i Aftonbladet som gör mig så arg:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18722454.ab
och
http://www.aftonbladet.se/halsa/article12807647.ab

Hur i hela helvete är folk skapta?? Det finns alldeles för många, både hetero och gay, som aldrig får känna lyckan av att hålla ett eget barn i sin famn. Åsså kommer dessa jävla jubelidioter och gör så. Gaaaah, jag kokar. Stenas på torget borde dom...

Btw... Gick förbi mitt gamla jobb i går och jag blev helt stressad av att bara passera på gatan utanför. Sååå glad över att min situation ser helt annorlunda ut idag. Lycka!!!!!!

Nu är jag snart framme vid Järva, så jag rundar av.

Önskar er en toppendag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards