Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Annci Hultström - 13 april 2014 22:08

... bort att gratta en ettåring, som betyder väldigt väldigt mycket för mig.

Det var i fredags, den 11/4, som den här rackarn hade årsdag:


Det varit ett underbart, hänglöst, år. Så mycket bekvämare. Surreal, but nice. Helt enkelt.

Nu släcker jag för natten. Ska försöka sova ikapp lite... Natti natti!!

Av Annci Hultström - 13 april 2014 17:16

... och lunch blev kombinerad idag. I form av detta:


Men jösses, ett helt äpple. Alldeles för mycket, så jag var tvungen att lämna lite... ;-)


Dock börjar aptiten reda upp sig, så H är just nu och hämtar pizza. Mmmmm...

Vi har gjort experiment idag åxå. För att få rent silver. Hittade nämligen min gamla dopsked. Den var rätt tilltygad, men det rådde vi bot på.


Ska köra ett varv med snabeldraken sen. Var ett tag sen sist insåg jag idag. Sen blir det nog en tidig kväll. Tror jag.

Av Annci Hultström - 13 april 2014 11:35

... gatan vad livet är bra skrev jag på fb i natt. Precis just nu är livet inte fullt lika bra. Jag är bakis. Och trött. Som fan. Kom i säng kl 4. Men vet ni vad? Det är så värt det, för oj vad trevligt vi hade.

Ni vet E, som vi tar med till gympan, det var till dom vi var igår. Vår första "dejt". Men absolut inte den sista. Vi fann verkligen varandra.

Nu ska vi utfodra barnet, sen blir det soffan... måste sova liiiiite till.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards