Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Annci Hultström - 9 april 2014 22:19

... blev 5 timmar och 5 glas vin lång. Och mycket, mycket trevlig. Klart värd att göra om. Snart.

Nu väntar jag på bussen och så fort jag landar hemma ska jag soooova. Så - God natt och sov gott!!!

Av Annci Hultström - 9 april 2014 08:00

... i år.

För visst är det väl påskharen som kommer med påskäggen?

Nåja, vem det än är så kom h*n till kontoret igår. Med det här:


Det var det lilla. Nooooot! Kolla in hur mycket man ser av skärm och tangentbord. Typ nada. Jag måste väga det idag, för det var tuuuungt. Minst 5 kg. Med godis. Tror vi i alla fall, för vi har inte tjuvöppnat. Tänk om det ligger en luftmadrass däri. Så förvånade vi ska bli.

Idag ska jag ut med min kollega på en liten AW. Indisk mat och nåt yttepytte att dricka. Vi ska fira att vi gjort klart våra mål. Alltså mål-planen. Inte målen. De ska vara klara i slutet av året.

Nä, nu är jag snart framme vid jobbet. Njut er dag (trots regn). Det ska jag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards