Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Annci Hultström - 8 april 2014 22:31

... spring i benen idag. Det var ur-lätt att klara dagens pass. Har säkert med att jag sprang på bandet att göra. Det ÄR ju lättare. Men det förbiser jag och väljer istället att tänka att jag var grym!!

Nu väntar bingen. Ensam. H är fortfarande kronförkyld och snarkar som f*n, så efter 4 nätter gav jag upp och deporterade honom till en madrass på valfri plats i huset. Dock ej vårt sovrum.

W tog emot honom med öppna armar och erbjöd plats på sitt golv. Vilket hon ångrade bittert i morse... Minst 4 gånger hade hon hyschat åt honom. Så i natt sover han på vardagsrumsgolvet. Där kan han snarka bäst han vill.

God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 8 april 2014 17:32

... bestämt att våren kom av sig. Det var ett evigt regnande. Booooring!! Så dagens runda får bli på bandet helt enkelt. Har inte riktigt lust att förkyla mig...

Dagens runda se f.ö ut såhär:


Kommer gå som smutt, det känner jag. Springet i benen finns liksom där redan :-)

Men först middag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards