Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Annci Hultström - 7 april 2014 18:42

... hem idag. Kul!! Extra kul eftersom jag inte var helt nöjd själv.

Det har f.ö varit en bra och produktiv dag. Igen. Kul när allt flyter på. Och chefen fick vi träffa åxå. Nästa gång blir när hon flyttat hem igen, den 5/5 (som det verkar).

Jag glömde visa er gårdagens träningspass. Såhär såg det ut:


Kan säga att det var de längsta 5 minuterna ever. Jag är verkligen i uselt skick just nu. Benen var som bly. Men jag tror jag känner av pollen (är täppt varje dag), eller så är det nåt annat som stör. Helt i toppform är jag då inte. Men jag tänker kämpa på.

Nej, nu ska jag göra morgondagens middag... kycklinglasagne. Den tar för lång tid att göra när man kommer hem. Visst, H är hemma... men att få honom att göra så "avancerad" mat är som att få en lam att gå. Typ. Omöjligt.

Sen blir det soffan. Är sjukt trött efter att ha ägnat natten (och gångna 3) åt att putta på en tokförkylt snarkande make. Zzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards