Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Annci Hultström - 4 april 2014 21:40

... toppenkväll, trots sjuk make. Skön promenad, god middag, trevligt sällskap. Och sen ett glas vin till "Let's Dance" när vi kom hem igen. Nice!!

I morrn hoppas jag på sol. Då blir det rosé i solen. Efter min runda...

Vad ska ni göra?!

Av Annci Hultström - 4 april 2014 08:00

... residenset har onekligen haft otur med sjukdomar den senaste månaden. W har trillat dit 2 gånger och är fortfarande ruggigt snorig. Jag 1 gång och är åxå snorig (allergi?). Nu är det H's tur. Han hade ont i halsen igår och vaknade med 39,4 i morse. Så nu hoppas vi att det han har inte kommer oss tillhanda... vill inte bli sjuk igen!

Men hörrni...


Förvisso blir den inte riktigt som tänkt... Stod på reservlistan för "Let's Dance", men det gick inte vägen. Så då skulle jag med H & W på middag hos svärföräldrarna, med svägis & Co. Nu åker jag och W utan H. Lite rockad bland deltagarna helt enkelt.

Nu ska jag snart hoppa av bussen. En hållplats tidigare och starta dagen med en liten prommis. Sköööönt!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards