Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Annci Hultström - 1 april 2014 23:11

... haft ytterligare en grym jobbdag. Vi är ett bra team, jag & söta Jo. Jag trivs så bra och är så glad över mitt nya liv!!!

Väl hemma drog jag på mig promenadskor och en halsduk, sen mötte jag Marre på parkeringen. Efter en rask promenad, i kylan, åt vi middag på Tiger. Och pratade. Massor.

Efter ytterligare en rask promenad skildes vi åt och jag hann lagom till att pussa den lilla människan god natt. Sen blev det film i soffan. Med den stora människan. "Hangover 2" såg vi. Kul. Men en upprepning.

Nu väntar sängen. Hör hur den ropar på mig... så - God natt och dröm sött!

Av Annci Hultström - 1 april 2014 07:57

... jag befarade - jag somnade efter ett glas bubbel. Eller ok, ett glas bubbel (resten av flarran drack H upp... det kändes visst i hans hårrötter idag), ett glas vin, middag och en lite bit tårta. Fick den jävligaste dumpen på år å dar. Fy fan vad illa jag mådde. Och somnade gjorde jag. Sov ca 40 min, tillräckligt för att problem att somna. Men efter att jag gjort det, sov jag gott. Fast en timme till hade inte skadat...

Efter jobbet ska jag möta Marre, gå en promenad och sen äta middag. På Tiger. Trevligt. Och gott. Men som sagt - först en jobbdag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards