Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Annci Hultström - 18 mars 2014 22:22

... projekt "Stärka den lilla i familjen" här hemma.


Hon är, sedan en tid, i en period med väldig osäkerhet, separationsångest och tankar som t.ex "jag är värdelös" och "jag är dum". Och dom måste bort. Nu!!

Då vi tyckte oss ha försökt en massa, utan resultat, sökte vi oss till Familjehjälpen. Där tyckte dom, liksom vi, att vi skulle stärka hennes självkänsla och fick med oss en massa tips.

I samma veva såg vi ett klipp i ämnet från Nyhetsmorgon och klickade hem den här boken. Så nu ska jag hoppa i bingen och börja läsa. Sedan hoppas jag få de verktyg som behövs för att hjälpa henne. Min prinsessa. Mitt allt. Eller rättare sagt... Vår prinsessa. Vårt allt.

Avslutar med en underbart vacker bild. Fotad av min syster. Och inte har jag frågat om lov heller...


God natt och sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards