Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Annci Hultström - 4 mars 2014 23:19

... kanylen. Och undersökningen. Jag tänkte på en sak när jag låg där och det var - hur faaaan fick jag plats i röret när jag var som störst?!?!

Jobbdagen gick kanon. Fick massor gjort. Har energi för ett mindre land... Åt en minisemla åxå. Gott!!!!

Nu - God natt!!

Av Annci Hultström - 4 mars 2014 06:11

... väckt tuppen och kan därmed börja göra mig själv färdig. Tidigt? Ja, men det är för att jag ska på magnetkameraundersökning kl 7. Kollar ju min, numera tillbakagångna, tumör 1 gång varje år bara för att se att det sköter sig. Nu var det två år sedan sist, så jag hoppas allt ser bra ut även nu.

Det värsta med undersökningen är armveckskanylen, som används för kontrastvätskan. Hatar kanyler. Eller rättare sagt, hatar kanyler jag måste röra mig med. Usch. Nåja, det har gått bra massor med gånger så det ska det nog göra idag med.

Nä, nu - sätta fart. Önskar en finfin tisdag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards