Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Annci Hultström - 3 mars 2014 21:37

... i tid i morse. Och sen... swosh så var dagen över. Kändes knappt som jag hann in genom dörren förrän det var dags att vända och gå hem igen. Det betyder en dag närmare våren :-). Det firade jag med att köpa hem dessa raringar:


Hittade de på Hemköp vid jobbet för det oslagbara priset 19.90kr/st Återstår att se hur länge de lever...

Nu ska jag lägga mig och läsa. Har bestämt mig för att göra det även hemma och inte bara på semestern. Det ger mig ro...

God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 3 mars 2014 07:53

... efter den långa ledigheten började med en missad buss. Jag brukar alltid kolla tiden på mobilen, men idag förlitade jag mig på köksklockan. Som gick för långsamt. Tack och lov var jag ändå ute i god tid, så jag bör hinna.


Bortsett från det är allt bra. Har sovit riktigt gott och vaknade utvilad före klockan.

Ställde mig på vågen åxå. +2,8 kg. Ingen munter siffra, men jag vet att det rinner av mig så fort rutinerna är som vanligt igen. Åsså är det ju tiden i månaden åxå, vilket brukar betyda en uppgång även den. Så jag tar inte för hårt på det.

Nä, nu ser jag bussen och för att inte missa den rundar jag av här.

Ha en finfin dag alla!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards