Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Annci Hultström - 1 mars 2014 22:26

... hemma igen. Vi kom iofs redan i morse. Knatade ut genom tullen kring kl 7. Tog en taxi hem. Lämnade av H och alla väskor. Tog bilnyckeln. Nyttjade samma taxi som fick köra mig till jobbet. Hämtade bilen. Åkte till Ica Maxi (var där när de öppnade kl 8) och handlade. Åkte hem. Stoppade in en tvätt. Åt frulle (lantbröd med falukorv... mmmm) framför Mello (deltävling 4). Mer tvätt (totalt 5 maskiner). Uppackning. Film. En liten tupplur. Fikade semla (årets första och enda). Lökade. Beställde pizza. Åt. Tog en tupplur till. Kollade Mello.

Det var min dag. Nu väntar sängen. Börjar kännas att jag inte sovit mer än 12 timmar på snart 3 dygn... men först en sista rapport.

De två sista dagarna innebar poolen på dagen och stan på kvällen. Ena kvällen körde vi middag på gatan. Sista kvällen blev det favorit i repris, grillade räkor.

A har verkligen förälskat sig i W. Och det är ömsesidigt. W älskar att ta hand om henne. De är som syskon. Och ser sånna ut åxå.

Sista kvällen innebar även:

En faslig massa drinkar som förde med sig prat, skratt och ett sent i-säng-gående. En underbar kväll/natt, i mycket gott sällskap. Kl 4 hittade jag kudden.

Vaknade vid 8, lite mer än lovligt skakis. Men det var bara ignorera och börja packa. Hemresedag. Hmmmm...


Åt ihop med fam Z & Co. På Easy bar. Trevlig, gott och vemodigt. På nåt vis.

Innan avfärd tog jag adjö av en sliten, gammal vän. Den hade liksom gjort sitt. Tyvärr. Bara att leta en ny. Lika fint prickig.


Vi åkte först taxi till Krabi airport. Väntade 3 timmar och flög sen vidare till Bangkok. Väntade där i ca 4 timmar. Passade på att käka (Burger king för alla utom mig & W som tog Subway).

Kl 01.30 lyfte vi. Kl 3 sov nästan alla av oss. Jag lyckades sova 5 timmar och W 6 timmar. H sov sådär...

Ja och nu är vi alltså framme vid inläggets inledning... sängen väntar. Så sov gott och dröm sött.

En sak till: Tusen miljoner TACK till fam J för 3 alldeles underbara veckor. Vi gör om det igen. Och igen. Kram!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards